0 motivation ..

Hahah har inte gjort något idag heller som vi skulle ha kunnat lära oss något av. Jag och tobias har skruvat upp basstationer nästan hela dagen förutom när jag hjälpte några andra med lite fiberdragning. Frågade sen av läraren om vi fick gå hem när vi inte hade nått mer att göra, då flinade han och sa "Ja inte vet jag vad vi ska göra nästa timme, jag hittar väl nog på nåt men hem behöver du iallaf inte gå" och så skrattade han och tittade på de andra lärarna i kafferummet. Jo jag visste nog att nästa timme skulle gå ut på att göra ingenting så jag gick hem. 0 motivation, det är vad lärarna får en att känna i denhär dumma skolan! Man känner sig som en lat dagdrivare när vi ändå inte gör annat än surfar på timmarna.. Idag skulle vi ju ha haft 4h kundbetjäning, modde & 2h bildbehandling men borrade istället hål i väggarna (y) Här vill jag då inte gå efter dethär året, mitt 3dje år blir nog på KKC där man nu lär sig något iallafall och inte har så jääävligt lata och nonchalerande lärare som vi har här. Nu går jag och gräver ner mig i täcket och tittar tv. Hejjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0