Första halvan av dagen avklarad..

De 3 fruktade mattetimmarna är över och jag lever än! Skippade den 25min långa gymnastiktimmen för jag känner mig hängig och har huvudvärk efter allt matte. Är det ändå nån vits att ha 25 min lång gympatimme? Den första timmen har jag ändå matte och sen kommer en rast som man ska byta om på, sen gympa i 25min å sen hem och duscha -> lunchrast.

Får se om ens vår lärare ids dyka upp nästa timme, gör han inte det går jag och tobias till rektorn och frågar om det inte är meningen att vi ska lära oss något i denhär skolan.. Det måste ju bli en ändring för jag vill verkligen kunna nått när jag slutar här om ett år. Jag vill inte vara ytterst duktig på att göra ingenting som vi gör varenda timme nu nästan utan jag vill vara ytterst duktig på datorer och program !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0