In your head, in your head they are fighting..

När vi kom till korsnäs idag åkte jag och tobias direkt till baren för att äta med resten av gänget. Efter att vi hade ätit började jag frysa & ha varmt om varannat, sen började jag få detdär välkända magont som jag har haft ibland under 2-3år nu. Det är ett sånt där magont som tar så ont och man vet att ända utvägen är att spy upp allting som man ätit för att det ska sluta. Tommy stjussade hem mig till tobias och jag spydde upp allting, sen mådde jag nästan bra igen, la mig en stund och när jag skulle stiga upp bara vinglade det så jag lade mig igen och låg i säkert 2 timmar före jag vågade mig på ett nytt försök att stiga upp. Tobias' mamma och jag har funderat över varför det där magont kommer ibland. Och jag har en teori om att det kan vara något i pizza som jag inte tål om jag äter för mycket av det, t.ex osten som hon säger är stark (hon vet ju sånt där eftersom hon är kock eller nåt liknande). För nästan varenda gång jag har fått detdär är efter att jag har ätit pizza mer än en gång i veckan. Nu när jag har suttit och tänkt på detdär en stund så kommer jag nog inte att äta pizza på en bra lååång stund bara för säkerthetsskull.. Men det är inte lätt att varenda dag heller äta ordentlig mat när man bor på internat, vissa dagar är man så trött när man kommer från skolan att man bara inte orkar fixa nån ordentlig mat utan det blir något skräpmatsväg, men iallafall så försöker vi nu äta 3 dagar ordentlig mat men det är inte alltid det lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0