Lördag, näst sista dagen på sommarlovet..

Har inte hänt nåt ovanlit på de senaste dagarna utan vi har väl mest bara suttit på datorn eller varit ute. Igår åkte vi till korsnäs med skolbussen, såg många okända små sjuor.. Började sitta å tänka på att fan vi börjar ju bli gamla nu! Tiden efter lågstadiet har gått så himla fort. Minns när man började sjuan tyckte man ju att man var störst och bäst i världen men nu när man ser några sjuor tänker man ju "ojj va dom e små och fjolliga". Antar att de större tänkte så om oss också när vi började sjuan fast det tänkte ju inte vi på då.. A men igår då så åt vi pizza på baren med tobias's kompisar och sen åkte vi till brage och tittade på film. Tittade först på Evil Dead, kan det finnas någon film som är tråkigare än den ? NEJ. Sen tittade vi på Wildernes eller nåt liknande.. Den var faktiskt riktigt bra! Handlade om några ungdomsbrottslingar som skickades till en öde å som visade sig senare bli en dödsfälla. Åkte hem där runt 12 om jag inte mindes fel. Steg upp sent idag som vanligt, åt frukost, satt på datorn, va ute och cyklade ner till affären och där träffade vi på en av pappas morbröder. Den av dom som vi alla hatar och han tittade så skitigt på mig i affären så jag trodde jag skulle trilla omkull sen när jag och tobias stod vid våra cyklar ja då kommer han ut ur affären och ropar "Hej Patricia" och lät riktigt glad. Jag fundrade vad jag skulle säga, tryckte ur mig till sist ett litet hej fast jag innerst inne inte ville. österberg, tommy och anton kom sen hit och vi har tittat på den nya arkiv x filmen och ätit chips, de tittar på den nya mumien filmen nu också men den är så tråkig så jag orkade inte titta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0