Mama said..

Sitter i skolan och slappar, har suttit och skrivit Javascript i 2½ nu och är färdig med alla uppgifterna. Tror nog jag kommer att bli någon som sitter på ett företag om några år och fixar hemsidor för det finns nog inge kulare än Javascript och html timmarna. Att skruva ihop datorer och hålla koll på senaste hårdvaran till datorer och testa en massa saker i linux är nog inte riktigt min grej liksom, det är mer Tobias' område. Det är på bildhantering och programmeringstimmarna jag trivs bäst, förutom när det gäller att programmera program i VB, de timmarna skulle jag kunna gräva ner mig under jorden.

Har suttit och lyssnat på Metallica - Mama said på repeat flera ggr bara för den är så himla fin. Tobias har fått mig att lyssna mer och mer på Metallica och de är faktiskt ett otroligt bra band bara man börjar lyssna på vad de sjunger, deras musik är inte en massa "skrålas & skrikas" utan ren och fin metal. MUMS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0