Rooooosa !

ÄNTLIGEN är skolan slut för dagen! Och jag kommer aldrig att klara dendär yrkesmattekursen, fattar noll av allt han försöker förklara och dendär boken har allt sjukt svårt och konstigt förklarat. Tur att tobias har samma kurs så han får hjälpa mig, för jag tappar nerverna när det kommer till såna här saker. Skulle bara kunna packa ner mig i sängen och inte stiga upp förrän imorgon nån gång, hela dagen har jag varit en grön & sur gurka som tobias så snällt brukar kalla mig när jag är på dethär humöret. Önskar han skulle få janis dator färdig nu så han skulle kunna hjälpa mig installera ubuntu, orka med dethär vista. I ubuntu får man ju ändra och fixa mycket mer än vad man kan i vista och det tar så mycket mindre utrymme på hårddisken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0