1 dag kvar

Å sen är det julafton!

Idag så steg vi upp redan halv 11, slå de ni! Hade funderat på att åka in till stan idag ju, menmen det blev inget när inte Tessa heller kunde komma. Kom sen på att vi kunde ju åka ner och hälsa på Nyström istället så då blev det till att gräva fram bilen iallafall (jag värmde upp & borstade av hela åbäket, kan ni tänka er att han faktiskt är så smart så han förstår att utnyttja min lilla svaghet för att få köra/starta varenda bil jag ser nu tills jag själv får bilkörkort.. Han var ju inne medans och fixade sig färdig den slöfocken.) Köpte ett trådlöst logitech ultraslim tangentbord+mus&dosa hos Nyström då på samma gång vi va där och nu har jag inte fått så lite som ens pilla på mitt nya tangentbord för det har Tobias lagt beslag på!


En sånhär sak fick jag idag av
min älskling ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0