2008 -> 2009

Har varit dåligt med uppdateringar på sista tiden men har liksom varken haft någon större lust eller ens haft nåt att skriva om igentligen. Men iallafall så kom Tobias efter mig dagen efter julafton och där hade tomten lämnat några julklappar också så då blev det ännu en gång att öppna julklappar. Fick en Metallicatröjja,nallebjörn och pengar av Tobias & hade själv köpt DvB parfym åt honom som doftade så gott så jag gick praktiskt taget med näsan i hans tröjja alla dagar ja va där! :D

Var faktiskt lite skönt att komma hem igår iallafall. Det blir ju liksom ännu roligare att se goos då pånytt imorgon när det är nyårsafton.. Har hunnit med massor annars idag, har färgat håret hos Uffe, öppnat nytt sparkonto på banken + satt in alla julklappspengar där, kört traktor hit och dit (fast det är inte lika kul längre nu när det börjar närma sig bilkörkortsålder banne mig!) + att julia har varit här en bra stund, tror närmare sagt det var 5 timmar eller nåt sånt. Och nu ska jag nog bara ta det lugnt och spela WoW eller Civilization IV som Tobias övertalade mig att köpa, det var faktiskt riktigt roligt bara man kom underfund med allt. Hade tänkt ladda upp några bilder från julaftonen också men det vill inte funka ikväll tydligen med uppladdningen så vi tar det nästa gång istället.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0