And here we go again..

Tobias ska på uppbåd imorgon så han åker ren kl4 hem med Benny idag.. Gissa vem som lämnar ensam på det äckliga internatet? Föstår inte vad det är för fel men nåt är det för när man bor där så är man konstant stressad och kan knappt somna för en massa tankar snurrar i huvudet, och det blir bara ännu värre nu när han åker.. Det är inte så att jag inte klarar mig utan honom nån dag (skulle jag varit hemma i nyby och han skulle till korsnäs skulle jag inte gnälla nåt, hemma är det ju inget som stressar eller nåt extra) men det är nåt med internatet.. Blir helt nedstämd och gråtfärdig när jag tänker på den kommande kvällen, natten och morgondagen. Skulle helst ha åkt hem med de 2 idag men då missar jag så mycket scriptprogrammering som jag inte förstår ett skit av så jag måste nog vara här imorgon iallafall.

Och så har vi ju ett annat stressmoment som jag tror är det som gör att jag är som jag är nu här.. Måste hitta en praktikplats tills imorgon! Hade ju varit så säker på att jag skulle fråga på Fototjänst där nere i Niesby men så hittar inte Tobias nåt intressant här i Närpes att praktisera på OCH så vill vi inte bo på internatet heller 6v till fast vi hade tänkt det först. Och så har vi ju dethär med bilskolan, det var ju igentligen därför jag skulle praktisera i Närpes bara för att kunna börja bilskolan i januari men nu ska jag ringa och fråga Roy om jag kan få börja i februari istället för jag vill inte bo på internatet! Och vi hade ju vår praktikplats utfunderad och planerad men då sket ju sig den lite igår också.. Nämligen så har skatteverket stängt av stället en stund för att de var 1 vecka försenade med en 18evråås räkning eller vad det nu var så nu får vi se vad det blir till. STRESS STRESS STRESS STRESS. Gråtfärdig.. Helvetes varför måste allt bråka hela tiden ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0