Borta bra men hemma bäst!

Nu har vi äntligen kommit oss hem till mig efter att vi har haft en avstickare till Tobias's mormor och en till Jimmy's. Golvet är dammsugat & julpynten uppe, skööönt! De senaste dagarna har vi väl inte gjort så mycket annat än suttit i bilen, Tobias's pappa va ju så snäll så han betala en hel tank när vi skulle och tanka till och med.. Känns som så bra nu när vi inte är så beroende av våra föräldrars skjutsande längre, ja menar vi kan ju åka och komma som vi vill nu! Imorgon ska vi kanske till stan om inte Tobias backar ur i sista stund, kan ju inte vara så jävla kul å köra i värsta julrushen heller det förstår jag ju men vi kan väl iallafall hoppas att det blir av.

Igår körde vi rätt mycket av och an, sen på kvällen åkte Tobias till baren med hans syster för det var barkväll, orkade inte följa med för det är ju inte så givande och sitta och titta på medan alla andra dricker och där sitter man själv med alkoholfritt. Men sen skjutsa Bengt mig till Tessas dit de hade gått. Satt och titta på danskampen och drack nån drink och nån gin. Hem kom vi väl efter många om och men där efter 2 om jag inte minns helt fel och nåt illamående har vi väl inte känt av idag nej. :D

Kommentarer
Postat av: Mushon

Sidubara va dukti du e som håxa ti skriv :D Klart ni ska in ti stan imå! Int böv ni väl siti å kör runt? Ni kan ju PARKER!!!! xD Men glöm int småslantan ti parkeringsavgiften ;) Å viktigast åv allt, kom ihåg ti handel MIN STORA FINA JULKLAPP!!!! :DDDD hehe! :)

2008-12-21 @ 21:59:17
Postat av: Anonym

så du e no fortfarand in å kiikar på bloggen :p

2008-12-23 @ 00:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0