HAAAHA HA !

"Jaa alla svarta möss ska bort från MAC datorerna och de vita MAC mössen ska ipluggas och användas!" tyckte Kajtsu imorse.. Alltså har karln tappat all vett och sans? Börjar snart tro det.. Varför i hela friden får vi inte använda vanliga möss nudå istället för domdär skitmössen från Apple? Är 110% säker på att han gör det där för att jävlas. Fick inget vettigt svar av honom heller när jag frågade "Om det kommer nå finare folk hit och ni måste visa upp en fin skola som igentligen inte finns.." Han bara tyckte "MAC mössen ska användas, inga vanliga möss här längre"

Och bara för att jävlas tänker jag ta med mitt vanliga möss varenda dag och använda det istället! Vilket jag nu nästan har gjort varenda dag iallafall hittills..

SKITSKOLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0