Jaaa-a du

Alltså nu håller jag på å bli sådär himla skitnervös igen! Hela dagen har varit cool lugn ända fram tills nu när Tobias borde vara påväg till K:stad för att skriva upp och förhoppningsvis klara det denhär gången utan nån jävlig direktfrånfinska översatt skitfråga som ställer till det och sen köra upp. Känner bara hur dendär välbekanta känslan i magen håller på och ta över mer och mer! MYSIGT JAVISST!

Har gympa nu nästa timme men lärarn e borta så vi får väl typ ledigt. Skönt, för vi skulle ha varit i depån om jag inte minns helt fel..

Igår skulle ja ju stiga upp ren 10 men det sket sig lite så när ja titta på klockan var den halv 1. Duktigt jag vet, så hann inte göra så mycket därhemma då som jag hade tänkt.. 1. Plocka upp från golvet på mitt rum(halvklart) 2. Hälsa på mormor och morfar(var där i en halvtimme typ) 3. Åka till jessica på kaffe & tårta(klart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0