Julafton !

Ahapp, nu är gröten slut och tomten har varit. Orkade inte lyssna på när de "stora som vet allt" sitter och diskuterar champagne och cognac i vardagsrummet så här sitter man istället.. Lyckos Jessica och dom andra som har åkt hem redan till sitt.

Har fått ett stykjärn och en brödrost bland annat hittills, flera klappar väntar ju hemma också! Hos Tobias sitter dom tydligen och äter ännu, han skicka och sa att jag kommer tydligen inte att känna igen honom sen på fredag för han har ätit så mycke lutfisk och annat gott. Kan föreställa mig att han har fortsatt att äta efter att han har blivit riktigt mätt, julmaten är liksom hans grejj har jag förstått. Annars har ju dagen varit helt okej, känns skönt att vara hemma en lite längre stund än vanligt så man hinner se lite av allihopa. Jessica och jag har blixtrat med kamerorna också så kanske några bilder dyker upp senare om det vill sig..

Men God Jul allihopa ! :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0