Jullov !

Äntligen äntligen, första dagen på jullovet! Åkte redan hem igår till Tobias för lärarna sa att vi inte skulle ha några riktiga timmar idag. Väntar nu på att han ska bli färdig så vi kan åka ner och äta till baren + att jag ska knipa fast i Tessa eller Juha så jag får min räkning betald lite grann iallafall.

Jag vill åka till stan! Men om det går med Tobias's fart att fundera ut när vi ska åka så när han har bestämt sig färdigt är det typ nyårsafton.. Orsaken att jag vill åka in är att jag inte har någon julklapp handlad och så skulle det vara roligt med lite nya kläder också! Har inte alls shoppat nå kläder sen i slutet av september :<

Kommentarer
Postat av: Mushon

Jaa jaa, du har jullov, men ingen har väl gett dig lov att ta jullov från bloggen??? ;D Skriv skriv skriiiiv! :)))

2008-12-21 @ 01:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0