Nu minsann ..

Har Tobias åkt och det känns inte alls bra. Visst, imorgon får jag åka hem men det känns som en heeeel evighet + scriptprogrammering där på slutet av känslan! Funderar på att gå och simma en stund så kanske jag slipper tänka på allt detdär om praktik och bilskolan, min dummer har ju ännu inte ringt till bilskolan men jag ska göra det snart, före jag går och simmar..

Nu har jag ringt till Roy och han tyckte det var helt ok så nu börjar jag den 2 februari istället! Skönt, såå fastän vi inte får praktikplats på Nyström nudå så är det bara att hitta nåt annat ställe att vara på i 6 veckor.. Blir väl förästen lite skjutsas med bilskolan där då också för vi börjar väl skolan igen där i slutet av februari eller början av mars, beror på när sportlovet börjar men Tobias sa att han nog skjutsar mig om inte mamma och pappa kan, han kan ju gå och hälsa på några kompisar då medans kom han på antar jag..

Men nu ska jag tjoppa iväg och simma och sen fixa gott spagetti med maletkött (jag tröttnar aldrig på det) ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0