Choklaad gör alltid en lycklig ..

Har just mumsat i mig 2/3delar av Tobias chokladstång och genast känner man sig som en gottagris. (Vilket jag är också..)
Ska igentligen borda sova nu men det vill sig liksom bara inte ikväll, kanske beror det på att Tobias (och kanske jag) ska och tala med Jan imorgon för att "reda ut saker" som han så fint hade sagt åt Tobias mamma när hon hade ringt och frågat vad fan det handlade om igentligen..

Ska på nån Know How mässa på torsdag också till Botniahallen heeeela långa dagen! Men utan Tobias, vilket är ett enormt fett minus.. Vem ska jag nu hänga i hälarna? Tror jag ska ta och storsatsa på att Peter är snäll och ser till så jag inte tappar bort mig. Hoppas Tobias klarar skrivaset och uppkörningen då på torsdag så vi fååår en bil att köra lite vart som helst med, kommer isåfall att bli mycket enklare med allting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0