Härregud ..

Trodde aldrig man skulle kunna bli såhär nervös, de e ju fan värre än när jag skulle och skriva moped+traktorkörkortet för 2½ år sen.. Tobias stack just iväg med Roj för att skriva bilkörkortet och jag är nog nervös för båda tror jag, han var ju hur cool lugn som helst! Snart går jag ibitar om jag inte hittar på nåt att göra, hur kan man va såhär nervös när det inte gäller en själv? Det är ju Tobias som borde vara nervös och inte jag men kanske är det lika bra att jag är det så han inte får värsta hjärnsläppet sen när det verkligen gäller! Hoppashoppashopppas han klarar det, han ska ju både skriva & köra idag så hoppas hoppas..

20.11-08
Och om ni undrar, ja jag är hemma idag för imorse när vi vaknade hade jag värsta huvudvärken och kände mig hängig så jag orkade inte följa med resten av klassen till Know How mässan i Vasa, lika bra att stanna hemma och ta det lugnt när jag ändå inte missar nåt viktigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0