Keep bleeding

Den låten sitter fast i mitt arma huvud som en sten!

Har varit på vikingamiddag idag med lilla laget som avslutning på fotbollsåret. Det var ju bara så jävla gott, revbensspjäll, broiler, fisk och nåt nötkött.. MMMMMMMMMMMMM! säger jag bara känner mig rund som en fotboll ännu fast det har gått typ 6 timmar sen vi åt och gissa vad vi skratta sen. Emilia var nog värst skulle jag säga, hon åt och åt och åt, sara sandra & ida var inte sämre dom heller.. Bordet såg nog rätt fint ut efter att vi ätit klart, fettfläckar och matrester överallt :D Rätt kul att sitta och äta med fingrar, kanske nåt man borde satsa på i framtiden.. Eller så inte.

Tobias åkte just iväg med Conny på Barin's pubkväll, hatar att vara 17 just nu. Känns som om man skulle vara så utanför liksom, visst Anton och Österberg är ju också bara 17 men iallafall alla andra är ju 18~ och får åka på pubkväll och allt annat plus att dom typ har körkort allihopa.. ( Haaahaha idag körde jag föresten våran kära peugeot 150m uppför vår väg utan ett enda kleent kärringstopp!, känner mig väldigt bra just nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0