Ny dag nya beslut ..

Har äntligen beslutat mig för att sluta med kombimatte! Trots att jag fick +3 i det där förra provet som vi fick ut idag. Orkar bara inte, och inte är det speciellt kul att räkna när man inget fattar.. Så idag var jag på min absolut sista kombimattetimme, hurra!

Sitter och väntar på att klockan ska närma sig 4 nu så Benny får stjussa ner oss till Niesby, Tobias ska och träna på datorn inför uppskrivningen på torsdag och lilla jag har inget bättre för mig än att följa med och kanske gå runt lite där i byn medans.. Kanske gå till Nygård's och se om de har några pilipala örhängen som är äkta, har nämligen gått och blivit allergisk mot nikkel, duktigt duuuktigt. Är bara så himla svårt att hitta några örhängen som passar ihop åt mina 8st hål (funderar på att fixa ännu ett till men det händer nog inte förrän jag har fyllt 18 nästa vår, annars kanske dom där hemma får spader..)

Gårdagens bild;


Hade lovat Tobias att han fick slänga mig i en snödriva
om han fick alla teorifrågor rätt när han övade och tydligen hjälpte det..
Här är resultatet..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0