Oooolallaa !

Blev inte många timmar i skolan idag, gick hem där runt 12 idag för Jan ville tydligen inte lära oss något om Bokföring som det stod på läsordningen, istället skulle han ha oss att dra några dumma fiberkablar genom halva huset igen.. Hör det verkligen till ämnet Bokföring? Gick hem då istället för varför ska vi vilja göra något när han ändå gör allt för att slippa lära oss något ( nu satt han istället på sin feta ända i lärarrummet och surfade, myyycket lärorikt)

Där runt 3 kom Österberg hem och skulle till byn och handla, så vi bestämde oss att vi skulle gå och äta pizza på samma gång alla 4. Och gisses vad domhär killarna går snabbt alltså, jag med mina korta ben ville inte hinna med så det måste ha sett ganska kul ut. Älskling överraskade mig och berbjöd sig att betala för båda två, vilken snällis jag har! Haha och får ju inte glömma att nämna -> Österberg har åkt fast för snatteri. av 6 st abborrar i sommrast.. Så han fick snällt tralla iväg till polisen efter nåt papper där det stod alltihopa + att han måste betala 24 evroos åt molpegubben som hade ut näten :D

Bra dag idag med andra ord, hejjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0