Gaah ..

Hela dagen har varit åt skogen från att jag vaknade tills tommy & co kom hit nu. Och det går inte så bra att dölja det heller tydligen för tobias har märkt av det för det syns på honom att han är orolig.. Det blir bara såhär när jag inte vet vad jag ska syssälsätta mig med och när jag bara funderar på en massa skräp! Tobias ville igår ju åka till nyström idag och då skulle vi ju åka hem till mig efteråt men idag så ville han inte det tydligen när han inte ens har ringt och talat med killen.. Skulle ha varit skönt att få åka hem en stund (visst jag kan ringa min föräldrar när som helst och de kommer och hämtar mig men det är så förbannat tråkigt utan tobias att va hemma, förlåt men det är bara så..), konstigt att aldrig tobias mamma & pappa får nog av oss två eller iallafall av mig som ju typ 2/3 av veckan är här nujust.. Nu är tobias & co ut och inspekterar hans ford mondeo som han ska ha tills de åker till sve och hämtar hem en s40.. Bara så intressant eller hur att sitta i en bil och studera inredningen + varför den är så bra eller dålig? Ops nu åkte dom visst på en provtur också, 5 killar inträngda i en liten bil, mumsigt..

Usch vad jag låter irriterad men det är bara så jag är idag och jag kan inte förklara varför. Blev bara ännu mer irriterad när han sa att tommy & co fick komma hit när de ringde ikväll just efter att vi hade bråkat lite om WoW (dumt jag vet men det är sant..) så det bråket är inte upprätt än heller, det bara tog en paus där efter att tobias sa "men satan slipp då!" & jag tittade surt på honom tillbaka.. Ojj nu kommer dom in tillbaka, bäst att sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0