Höstlov finally !

Undrar nog vem som plockar upp varorna i butiken medans jag är borta nu, för ingen gör ju inte ens en min av att vilja hjälpa till när de inte har nåt annat att göra utan bara sitter i kafferummet.. Plockade upp 4st stora pallar med varor på idag i sammanlagt 6½ timme & förde ut dem i hyllorna! Det är ju inte det jag är där för utan för att lära mig kundbetjäning.. Nacken börjar vara ganska stel nu vid dethär laget av allt tungt som ska lyftas hit och dit, gissar det var därför jag blev så yr igår så jag åkte hem ( hade plockat upp 2½ pallar av 4 igår före jag fick nog och åkte hem ). Men nog klagat! Höstlov i 5 dagar nu ^^,

Tobias's kusiner dennis & casper fyller 4 idag så dit ska vi sen och mumsa tårta.. Blir kanske att åka till nyström imorgon eller på fredag ( bara tobias skulle kunna bestämma sig nångång ). Funderar på att åka och klippa mig också, börjar bli lite irriterande långt nu eller pannluggen är irriterande, utväxten börjar synnas ganska bra också så skulle vilja få det mörkbrunt nu, eller det närmaste man kan få till min normala färg för nu börjar jag sakna den lite väl mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0