Lördagskväll

Hemma, hemma, hemma.. Jag som hade tänkt skaffa lite pluspoäng och umgås lite med mamma och pappa ikväll menmen det sket ju sig då. De gör ju inget annat än tittar på tv där det inte finns nåt värt att titta på (hör klagoropen nerifrån vardagsrummet ibland..) så mittiallt hade jag lämnat här framför laptopen spelandes wow. UNDERBARA TIDSFÖRDRIVANDE WoW, kan det finnas nåt annat spel man blir sååå himla beroende av? Känns liksom lite tomt utan Tobias också, ja kan ni tänka er! Han är inte här och jag är inte i korsnäs, tror det är första kvällen/dagen på 4 veckor som inte vi är med varandra var ska man rista korset ?..

Imorgon blir det att åka på bio med kusinvitamin, eagle eye tror jag filmen hette. Hoppas att den är bra, jag menar så bra att det är värt att slösa de 8-9€. Förövrigt hoppas jag att dagen går i racerfart och det heelt plötsligt är måndag 12.00 och matpaus på "barin" med älskling! Finns inget som jag ser framemot så mycket som matpausen när jag är på praktik denhär perioden.. Varningssignal om att man hatar stället man är på kanske? Nej nu ska jag hoppa in i det förtrollande WoW igen och absolut inte städa som jag igentligen skulle ha gjort när jag kom hem. Men i morgon. Kanske.. Eller så inte.

Puss på dig Tobias ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0