Min dator e sååå slö ..

Tur att tobias finns, min lilla söta datanörd! För några dagar sen tyckte han att jag skulle reda upp i min dator (han hatar oreda & i sin egen dator är allt snyggt och prydligt i mappar) & scanna den .. Men lat som jag är orkade jag inte och sen glömde jag bort det. Och ja jag vet, jag går på en datalinje och borde ha världens bästa (det har jag, iallafall enligt mig själv),snabbaste och coolaste dator men det är liksom inte min grej dethär med att hålla ordning på saker och grejja med själva datorn är mer för bildhantering & webbdesign. Men nu till dagens händelse, tobiasfick nog & har fixat och trixat så nu är datorn lika prydlig som hans nästan tror jag och så sitter han och kör en massa registry cleaner och sånt så den ska sluta vara så slöööööööö. Sen ska vi väl feta oss framför tv'n eller nåt och äta massor med chips och dipp. MUMSSSSS

DIN KLASS
Umgås du mest med: tobias & andré
Tycker du är snällast: tobias
Skulle du klara dig utan: peter r
Tycker du är ful: eeeeh
Har förändrats mest under läsår 07/08: ingen aning
Tycker du har en fin personlighet: tobias
Har minst vänner: peter
Har bäst betyg: tobias
Känner du minst: peter r
Umgås du med på fritiden: tobias
Har du varit till under sommaren: tobias
Saknar du att umgås med: -
Är din idol: -
Tycker du är skummast: peter r
Har svårt att vara tyst & stilla: allihopa
Tycker du är bäst: tobias

Hur många:
Går i din klass: 8
av dem är killar: 7
tjejer: 1

Vem är bäst på:
Matte: armin
Bild: jag
Slöjd: ingen aaaning
Idrott: jag

Random
Tycker du att nån kille i din klass är snygg: tobias
Någon tjej: haha
Finns det någon i din klass som du hatar: njä
Finns det någon som du saknar just nu: njä
I sånna fall, vem?
Har du någonsin pussat någon i din klass: tobias
Anser du din klass som stökig: njä
Älskar du din klass? int vet ja nu

Kommentarer
Postat av: LOO- vill du vinna veckansblogg?

Godmorgon :) händer idag då?

2008-10-18 @ 10:29:48
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0