Rastlös ..

Hemma igen, tänk att aldrig mamma & pappa kan hålla sig borta så länge som dom säger varenda gång dom åker iväg till Norge.. Denhär gången kom dom hem efter 9 dagar! Va är nu det för sätt när jag och tobias hade planerat att få vara ensamma här en helg till.. Dom skulle ju inte komma hem före nästa onsdag! Men de hade nu köpt 1kg choklad åt mig som får räcka som muta.

Har funderat lite på dethär med att flirta med andra när man ändå är ihop med någon redan. På resan så var det en som visslade åt flickorna som han mötte i korridoren & blinkade åt dem osv, flera ggr och han har ju en flickvän! Det där fick mig att börja gilla honom ännu mindre än förr och han påstår att han och hans flickvän har det sååååå bra, men varför stod han då och kramade & höll på med en i trappan på båten? Och kom inte å säg att "han visste inte vad han gjorde för han var full!"  Det är bara bullshit för han var allt annat än full! Sen så kommer han helt ogenerat upp till oss andra och pratar som förr efter att han hade sett att vi sett honom med dendär.. Jag blev bara så arg så jag måste gå därifrån för att lugna ner mig! Tobias och jag funderade över detdär igår och kom fram till att man gör ju inget annat än sårar motparten om man gör sådär och att vi aldrig skulle sjunka så lågt som att göra sådär mot varandra. Funderade också över hur hans flickvän skulle ta det om hon skulle få veta, har så god lust att berätta det för henne men jag vill ju inte förstöra nåt mellan de båda heller..

Men nu ska jag trampa iväg och möta jessica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0