Shoolavippen !

Igår hände inte så mycket förutom att vi var med och gjorde så att hela stormreaver servern kraschade 2 ggr. Typ nåt över 240 ally's hade samlats i för att åka och raida Ogrimmar (horde's huvudstad) och på båten till Rachet kraschade servern 3 ggr .. Sen så raidade vi Kar också, första gången jag är med på nåt såndär och jag fick två mycket välbehövda epixxxxx ! Mums ^^, Så nu ser min fina mage ännu lite bättre ut på pappret.


240~ ppl i Lakeshire

                        
haha hitta en väldigt gammal bild          och nu ser hon ut såhär
på min mage ..     




Idag så har det varit detdär vanliga.. Ni vet, plocka upp varor föra ut dom & sen sitta i kassan. Tobias hade varit och övningskört + teorilektioner så han kom hem först 6tiden och efter det så åkte vi hem till mig.. Ska titta färdigt Da vinci koden nu bara han kan slita sig från xandros nån gång.

Puss på min tobias

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0