Sverigeresan var kanon !

Sammanfattningen av Sverigeresan med ett ord är kanon. Fastän man var ensam flicka bland 16 pojkar (rullstolselin räknas inte, för hon var inte med oss en ända gång på hela resan, bara i bussen men hon satt ju längst bak och alla andra trängdes i mitten av bussen). På båten dit satt vi alla mest i skybar och drack drinkar & gin, mumsigt värre. Tydligen hade tobias & andré fått för sig att gå upp och sjunga nothing else matters också när det var karaoke(kanske lite för mycket drinkar för de båda?) efter att jag gått och sova. Gulin hade filmat det hela men den filmen var inte så mycket att skryta om när bilden bara gungade fram och tillbaka och inget hördes av de två dårarna utan istället var det Gulin själv som hördes när han sjöng för full hals(även lite för mycket av det goda där kanske?). I Sverige sen så var vi till tekniska muséet, tråkigt för fem & en halv ungefär, sen åkte vi till kungenskurva där jag och tobias stack iväg med thomas, tobias bror, för att äta och sen åkte vi hem till honom och ansofi en stund. Sen tillbaka till båten och jisses vad det gungade på vägen hem! Jag min lilla lyckost blev förstås sjösjuk och spydde 2 ggr.. I bussen var ena halvan av gänget krapula och andra halvan åt godis.

Idag har jag varit på prakitk igen, plockat upp i hyllorna och gissa om jag kommer att vara värsta bodybuildern om 5 veckor! Vet ni hur tung en förpackning med stora hundmatspåsar är eller 12 st mjölpåsar á 2 kg styck är i en och samma låda ?? Jag kan berätta att dom är fanimig tyngre än ni tror.. Nu ska jag kila iväg till baren för att äta med tobias och co.


fråga inte varifrån han plockade den där minen..
:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0