..

Önskar nästan att det skulle va fredag kväll så man skulle slippa oroa sig över hur mycket handlederna kommer att tåla imorgon innan de börjar värka helt otroligt och man får en jäävla huvudvärk?! Idag höll jag nästan på och tappade 3st 3l juice i golvet när handlederna inte orkade mer. Då kändes det nog som om man bara skulle vilja ligga ner och gråta.. Känns rätt hopplöst nu just faktist, trodde aldrig de skulle bli sådär dåliga av att göra lite mer arbete än vanligt varje dag, hade aldrig haft ont i handlederna förut (förutom de ggr jag hade stukat dem) tills förra året, då räckte det med ett litet skott som träffade lite fel på handen och booom (tur att jag har slutat med fotboll & målvaktsbussiness iallafall, tack Tobbe du underbart jävligt skitdåliga tränare som fick mig att börja avsky träningar & matcher!)

Och så till de roliga sakerna, tobias fyller 18 på lördag, blir tårta och annat fett & gott. Gissa vem som kommer att fråga en hela tiden "Och NÄR fyller du år då ?" efter det, jo han.. Kommer att bli ett låååångt halvår har jag på känn. En annan rolig grejj är att jag börjar bilskolan 12 januari & andré ska också börja då, vilket betyder att jag åtminstone känner en där. Kommer att bli spännande sen när man ska köra med lastbil i K:stad, MUUMS ! Små & smala gator, ett trafikljus & gamla tanter som runnar över övergångställena på feltidpunkt..

Puss på min älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0