Wihiuu ..

Praktiken gick snabbt idag, men ont i handleden hade jag + huvudvärk fö fem pers ungefär. Va och åt till baren kl 5 med gänget och sen for vi typ hem direkt. Har fixat ett litet kort åt Tobias också idag, Tobias's mamma nappade en kopia av det för hon tyckte det var så fint. Heehh! Kanske jag äntligen har lyckats med någonting denhär veckan då, känner mig nästan stolt! Eller jo, en sak till är jag stolt över.. Lyckades slå in hans present utan att använda upp halva presentpappersrullen & inte blev det så värst fult heller! Stolt Piisa, mycket stolt..



Imorgon fyller älskling, eller igentligen är det ju idag  för klockan har hunnit bli över 12. Känns lite konstigt att tänka på att han är 18 nu..

Hoppas du får en underbar dag Tobias ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0