A-aaa ..

Julias kalas gick väl bra, bland det första julia gjorde var att kalla mig domarjävel :D tack för den ! Åt tårta och talade med jessica, en bra stund sen vi sågs sist. Gick sen ut med henne och plockade ned alla plommon från plommonträdet, och det var inte lite plommon dethär året.. Tror faktiskt inte det har kommit sådär många förr som iår och goda var dom! Hade jessica att klättra på stegen när jag själv inte gillar höga höjder (tänkte ladda upp en finfin bild på det hela men tydligen går det inte just nu för uppladdningsjuttun har hängt sig.) Åkte sen på kvällen till tobias, åkte sen vidare till björn och tittade på nya batman filmen (jag sov & resten tittade).

Idag har jag kännt mig ovanligt hängig, det har snurrat i huvudet när jag har stått så jag har mest legat och läst bok. Tittade på F1 med tobias också och myste. Skit när inte Räikkönen vann när han ledde 40 varv av loppet, snopet minnsann. Blev rätt sur efter att han hade åkt av, tror nästan att jag har blivit lite av en F1 nörd nu också! Hemska tanke.. Sitter på internatet nu och bara tar det lugnt, skönt att vara här igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0