Å vad ska man göra nu ..

Det är typ den enda tanken som snurrar runt i mitt annars så överfulla huvud just nu.. Har gjort precis allt som finns att göra nu (förutom att städa rummet, men det tänker jag inte ge mig in på). Å vad ska jag göra nudå ?

Idag har det inte hänt nåt alls, tobias har suttit fastlimmad framför datorn & spelat nån beta version av Warhammer.. Jag har varit rastlös & hoppat mellan soffan + tv'n och datorn.. Sen kom mamma och hämtade mig från korsnäs där runt 8 tiden och det var då den där tanken vad ska jag göra nudå började snurra runt, för det blir alltid så när man kommer hem, man vet absolut inte vad man ska göra speciellt när inte tobias är med och tillsist blir det till att sitta på datorn och göra precis ingenting..

Igår så gjorde vi väl nästan bara det vanliga, åkte till korsnäs -> åt vid baren med det vanliga folket -> ut till hamnen och tittade -> molpe -> hem ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0