Aj min rygg !

Tobias är på bilskolan och jag lovade att ha mat på bordet när han kommer tillbaks så nu sitter jag och väntar på att klockan ska närma sig halv6.. Gissar att jag måste diska före också eftersom dom här latmaskarna har tummen mitt i handen när det kommer till disken. Ändring lär det nog bli med det också bara jag har orken att tjata tills dom diskar när dom ska!

Iskolan hade vi 3h matte och jompa och sen lite javascript, tobias blev sur där i slutet när jag inte tänkte mig för och fräste åt honom att låta mig tänka ifred när jag försökte få websidan att göra som jag ville och han bara babblade en massa som jag inte hörde, men det är upprätt nu :> Och nu tar det så ont i min rygg! På jompan har jag säkert lyckats med konsstycket att sträcka mig när jag började spela volleyboll utan uppvärmning. Det tar så ont att jag måste sitta i sängen och skriva med en massa kuddar bakom ryggen. Får se hur det är i morgon då.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0