Ännu en underbar dag ..

Med javascript på läsordningen, tycker inte alls om dehär dagarna när vi har det för antingen är det jag eller tobias som tappar humöret när vi inte fattar vissa saker och läraren är urdålig på att förklara eller ens att komma och titta.. Idag var det tydligen tobias tur att tappa humöret, finns nog inget värre än att sitta och höra på när han nedvärderar sig själv, säger att han inte duger till något osv.. För det stämmer ju inte alls! Det vet han nog innerst inne också tror jag, för på internatet fixar han dehär uppgifterna hur enkelt som helst utan att bli irriterad & och det gör jag med. Börjar snart tro att det handlar om denhär tidspressen som finns i skolan, det ska vara färdig den och den tiden.. Hemma så får man ju sitta i lugn och ro och tänka över problemen utan att några störande klasskamrater kommer och står bakom en och påpekar en massa.

Igår var det sista matcherna för säsongen med 7-mannalaget, känns lite vemodigt när det var sista matcherna som laget kommer att spela ihop.. Nästa år spelar alla med damlaget & jag slutar ju nu, mina handleder tål inte mycket längre efter alla vrickningar och stukningar. Förlorade iallfall första matchen mot serieledarna med typ 9-0 och andra vann vi med 2-0, fick sluta med flaggan itopp så att säga & kul hade vi ju, som alltid när det gäller detdär underbara laget :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0