En liten bloggpaus ..

Orkade inte skriva nåt igår för det hände inget heller typ. Men idag har det hänt lite saker.. Tobias åkte hem där runt 2 tiden & jag lånade traktorn och brummade väg till jessica. Jävlar vilken skumpig väg alltså! Kände mig som en söndershejkad milkshake innan ja va där.. Hade lånat pappas nya ögonsten Canon EOS 450D för att testa hur den riktig funkade, beslöt oss för att åka upp till skogen till ett öde hus. Efter 5 min där hade vi sett en groda, en jättefet och fullt levande orm, älgbajs & annat konstigt bajs, en händelserik skogstur med andra ord.. Inspekterade huset lite men hittade inget intressant så vi åkte vidare på en tur runt brännskogen & sen hem till henne. Väl hemma hos henne konstaterade vi att vi tagit lite över 140 pics & att vi hade x miljoner älgflugor i håret.. MUMS

Är super trött, önskar mest av allt att bara få krypa ner med tobias under nån filt och mysa lite men det går ju inte precis.. Tror jag ska äta lite & sen krypa till kojs med en bra bok, vakna imorgon seeent och sen åka till internatet, brotta ner tobias(det är han som brottar ner mig om jag försöker nåt) och goosa lite.. Det där ser jag så framemot, gonatt !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0