Jag bor med en nörd ..

Japp, tobias har inte talat om annat än Warhammer idag & igår. Tydligen så får de som har förhandsbeställt nåt börja spela redan idag medan de andra typ om 2 dagar eller nåt sånt, efter att han kom hem från bilskolan har han suttit klistrad vid datorn och inte rört på sig något förutom när han fixade till maten.. Min nörd :)

Det där wc problemet aka stopp i rören fixade duktiga jag igår också där runt 12 på natten.. Jag är ju en sån som blir kissnödig så fort jag vet att det inte finns nån wc i närheten & det blev jag ju igår då också och eftersom ingen av dom andra verkade bry sig så fixade jag den lilla pooopstockade wc'n helt själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0