Min sol ..

Mohaha, idag har jag sett tobias köra om mig 4ggr (gick till K-hallen för att handla fooood) när han var ute och övningskörde med bilskolelärarn.. (JAG VILL OCKSÅ :| Typ bara 2 månader tills jag börjar bilskolan men det är ju hur länge som helst dit!)
Man fick dendär samma känslan som första gången man såg grannen (min barndomskompis jessica) köra moped och nu sen bil i våras. Jag vill också va född -90 jueh, menmen då skulle jag inte gå i dendär klassen där jag är nu och förmodligen inte vara ihop med världens underbaraste & sötaste kille så detdär med att vara född -90 skiter vi i nu när jag har fått tänka om lite..
Sen när tobias kom hem sken han som världens sol och det fick mig att bara längta ännu mera tills jag också får börja göra vägarna lite mera osäkra. GRRR!

Men nu ska jag sluta sitta här och drömma, måste börja gräva i dendär #¤&%#&¤matteboken nu om jag vill ha nåt betyg att skryta med..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Huvusaken att du bara kör tide söderut så it du kommer mot Malax nu tå Julia ska buri va ut et viegan där ;D Ha hört he du kör på hondar å tåli som trellar i viejin tå du siter bakom rattin ;D HIHIHI :)

2008-09-25 @ 20:44:03
Postat av: Piisa

Haha men e va ju når ja körd me tu he på ande skogsbilvägen ;)

2008-09-25 @ 20:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0