Motionera mera !

Tror nog att de 2 orden är mammas ända ordförråd eller nåt liknande för det ända hon påminner mig om är att jag måste ut & röra på mig mera här & nu! Så ikväll gjorde jag slag av saken, gick ut en sväng på ca 5 km och jösses vad skönt det var! Diskade när jag kom hem och satte mig sen framför datorn där jag sitter fast än, kanske dag att börja gå och borsta tänderna? Är superdupermegajätte trött efter skoldagen, lite snorig och ont i halsen men glad iallafall. Måste nog ut och röra på mig mera, hade glömt dendär underbart sköna känslan efter en liten promenad eller liknande, dendär uttröttade känslan som gör så man sover så gott. Slödag imorgon när vi har klassföreståndaren som lärare mer en halva dagen.. Gör ju helt andra saker än det som står på läsordningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0