Oooh du tråkiga dag ..

Idag har jag gjort precis ingenting! Ätit, läst en bok och suttit vid datorn.. Sitter och väntar på att pappa ska komma hem från solf så han får skjutsa mig tillbaks till närpes, önskar nästan att jag skulle ha stigit upp nån gång idag & åkt med honom till solf och tröskat istället men är man dum och trött på morgonen så är man..

Tobias så har just börjat åka tillbaka till internatet, kan inte pappa komma hem nu ?! Har suttit och funderat över vad jag kommer att syssla med om typ 2år.. Skolan är över, ska jag studera vidare direkt eller försöka arbeta ihop lite pengar först? Det är liksom den väldigt stoora frågan, skulle nog gärna vilja ha lite pengar att sitta på före jag börjar studera vidare sen men kommer jag att hitta nåt jobb? Tobias åker in i militären högst antagligen på vintern om 2½ år så han kommer inte att studera då om 2 år.. Det börjar bli lite läskigt dethär när man börjar bli så gammal att man måste börja fundera ut och tänka ut allt själv, herregud för 5år sen så var man ju en liten knatt som tyckte att man var världens största bara för man gick på 6:an och alla ettor var rädda för en & då oroade man ju bara sig för de stora 7orna och inte för såna här saker.. Vart tar tiden vägen ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0