Surgurkan är i farten pånytt ..

Nu är det visst en såndär period igen där jag inte gör annat än vill gråta för ingenting..
JAG HATAR DET SÅ HIMLA MYCKET! Men jag kan inte rå för det och jag kan inte bara sluta inne med dendär gråten heller för den kommer ut förr eller senare & när den gör det så drabbar det både mig och tobias.. Hårt, tobias tror det är hans fel och jag blir ännu mera ledsen för att det är ju inte hans fel att jag är en lipsill. Tror nog aldrig att dehär gråtsakerna kommer att sluta, jag har ju alltid varit en stor lipsill och kommer nog alltid att vara det fast jag försöker ändra mig.

Ligger och skriver nu efter en såndär händelse igen, började gråta bara för att det finns ju inget att göra här, vi gör inget annat än sitter på datorn, äter, tittar på tv, är ute och går eller sover.. Det börjar bli enformigt, och jag är rädd att jag tråkar ut tobias bara för jag inte hittar på nåt vi skulle kunna göra, fast han säger att jag inte tråkar ut honom och vice versa. Nu sitter han på sin dator igen och spelar Warhammer, han har mycket lättare att underhålla sig själv än vad jag har, det måste alltid hända nåt för att jag inte ska ha tråkigt. Tror jag ska kidnappa honom från datorn efter att han spelat färdigt detdär scenariot och goosa lite. Nåja, tur är nu att på fredag ska han och jag åka in till stan (för OMVÄXLINGENS SKULL), det blir ju inte så mycket sånt eftersom vardagarna spenderas i närpes men nu har vi ledigt på fredag och tog chansen. Och nästa vecka är det ju sverige som står på tur tisdag - torsdag med klassen, det kommer bara att bli så kul!

Tillsist måste jag väl bara nämna att dendär satsningen på matteprovet ni vet, den gick nog inte så bra.. Hur jag en försöker läsa så går det tamigfan inte in i huvudet! Eller jo det gör det men efter 5 min är det som bortblåst igen, börjar snart tro att min hjärna är ett stort svart hål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0