Tänk att man kan sakna nån så mycket ..

Det har bara gått 9h sen jag såg tobias sist & nu saknar jag honom som bara den! Det känns som om en del av mig är borta när han inte är i närheten.. Och nu blir det första natten på 4 veckor som han inte finns där i sängen och värmer mig..JAG VILL INTE GÅ OCH SOVA!

Idag annars så var jag ner och hälsade på mormor och morfar en sväng, länge sen sista. Skärpning Piisa! Det var skönt att bara kunna sitta och tala med mormor om allting som har hänt under den senaste tiden, precis som vi brukar göra förr när jag var där mera än vad jag är nu. Och då mittiallt så ringde tränaren till damlaget och undrade om jag kunde hoppa in imorgon för deras ordinarie målvakt var skadad men jag sa "dög jag inte i våras duger jag nog inte nu heller!" Jaa, jag spelade fotboll ända tills ibörjan på sommaren.. Då fick jag nog och slutade eftersom tränaren till detdär damlaget gör mig spyfärdig för att göra en lång historia kort.. Förstår inte hur han ens hade mage att ringa och fråga.. Nåja, det är väl som dom brukar säga.. Att släkten är värst (råkar visst vara släkt med den jäveln också, ibland tror jag att vi är släkt med halva finland..)

Imårron har min minsta kusin kalas på kvällen, lilla tjocka släkten samlas vid mormor och äter tårta. MUMS ^^ bara man skulle gilla gräddtårta :b

Men nu ska jag gå och borsta tänderna, puss på dej älsklingstobias du e finast & underbarast !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0