Usch, fy & blää .. + humbugg

Sitter här snorig och orkeslös .. Vet inte vad jag gör för fel? Jag äter sallad iskolan om den ser god ut, försöker även tvinga i mig maten där när den inte är så god, äter ordentlig mat på internatet efter skolan ( inga micropizzor eller liknande), är ute och får frisk luft + rör på mig och ändå lyckas jag bli sjuk igen och igen och igen .. Så vad gör jag för fel? Orkar inte ha det såhär!

Missade de 3 viktiga kombimatte timmarna idag på morgonen, orkade inte alls stiga upp. Benen kändes som spagetti och näsan var igentäppt. Gympan sen orkade jag inte ens tänka på och nu sitter jag här medans tobias och alla de andra duktiga skolbarnen i D2 har timme och inte lär sig något som vanligt nästan.. Det är bra! Måste påminna tobias också att ta hem min pärm så jag kan räkna ifatt de 2 avsnitten jag har missat idag, j o b b i g t !

Har suttit och tittat på nåt svenskt program där man skulle ringa in och gissa ett land som innehåll ett i och ett a i namnet, tillslut så var vinstpotten uppe i 150 000kr och den som fick tala i direktsändning sist av alla som ringt in till i programmet skulle få 15 000kr om han bara sa ett land som innehöll de där 2 bokstäverna fast det inte var rätt.. Och man tycker ju att de inte skulle ha ett allt för svårt svar på detdär hela men så fel man kunde haa.. Har ni hört ett om land som heter Eritrea nångång? Nej det har inte jag heller men det var svaret tydligen då sen fick man veta (googlade på Eritrea och fann sen att det var nån provins eller liknande i Afrika, minns inte riktigt men nåt sånt typ).. Och dendär klockan som tickade neråt en minut och sen skulle hon garanterat prata med nån.. Den var nog bara humbugg för den tickade ner två ggr i följd utan att nån fick komma i direktsändning( hon bara fortsatte att pladdra på), och vem skulle nu sen komma på detdär rätta svaret? INGEN.. Sen var det nån gubbe som fick komma i direktsändning där när det var 1 min åter av sändningstiden när hon babblat i 10 min i sträck och han fick dom 15 000 kr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0