En bra helg minst sagt ..

Igår hann jag inte skriva nåt för först åkte jag och tobias in till stan. Åt på Rosso och gick runt lite och tittade, jag hittade en underbart fin höstkappa eller vad man nu ska kalla den, ett par nya & fin svarta jeansbyxor och en tröja & tobias hittade en fin metallicatröja som det står death magnetic på. Åkte sen hem med Jimmy som hade varit på praktik till multitronic.. Hann va hemma en liten stund och sen kom tobias's mamma efter oss och det bar iväg till korsnäs och till tobias's syster som hade fyllt år. Där var det full rulle med två tvillingpojkar, en elisa och en liten Erik + Cecilia. Åt tårta och åkte till Conny och Jessica för att titta på film (jag åt tårta för första gången på vem vet när). Där bjöds vi på drinkar och annat smått och gott. Hur bra kväll som helst :>

Idag sov vi hur länge som helst och nu väntar vi på mat. Morfar ska komma efter oss sen, måste hem och hjälpa till i växthusen lite i morgon när mamma och pappa fortfarande är i Norge! De kommer väl inte hem förrän efter nästa hälj tror jag..


Norge -07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0