Vilken vändning på dagen ..

Slutade skolan 12 idag för alla lärare skulle på nåt jippo till Vasa, gick hem och konstaterade att vi inte hade nåt internet när strömen hade gått på morgonen, då trodde jag verkligen hela dagen skulle bli åt skogs.. Tobias ringde till en av våra lärare som sa att de inget kunde göra "för att det inte var deras område" eller rättare sagt de orkade inte lyfta ett finger, den datalärare som har hand om nätet var tydligen borta så.. Men sen efter en stund lyckades de tydligen lyfta fingret och få igång internet! Då började stämningen bli bättre i lägenheten, gick sen ut & gå en bit jag och tobias. Kändes skönt att få andas in lite frisk luft, tror föresten inte jag har varit så glad som då och det har fortsatt hela kvällen..

Det var ju städdag idag också, och de här 3 har sina egna tolkningar av vad städdag betyder, de tolkar det som såpakrig så nu är hela lägenheten täckt i såpa nästan & internatsföreståndaren kommer om 3 min på sin städkontroll.. :D

Österberg, en hand full med såpa & en golvmopp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0