Vissa gånger blir det bara för mycket ..

Hur dum i huvudet kan man igentligen vara ? Satt i en timme med en javascript uppgift och trodde jag var smart när jag äntligen hade löst uppgiften efter ett x antal misslyckanden, hade skrivit en ganska lång kod och den funkade faktiskt som de andras.. Förutom när man skulle göra b uppgiften som baserade sig på a uppgiften, då visade det sig att man skulle ha använt sig av nåt som kallas parseInt kommando vilket jag inte hade gjort för det stod ingenstanns att man skulle det så då blev det att skriva om skiten pånytt men det blev bara för mycket. Gick till internatet för att lugna ner mig en stund och då kom tårarna, Vet inte ens om jag orkar gå på matten.. Har så himla ont i handen efter att jag vrickade den på jompan i tisdags så jag kan inte ens skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0