Wohoo back @ närpes !

Sitter på internatet nu igen, äntligen! Tobias sitter och vräker i sig popcorn och ser sådär himla söt ut som han alltid gör och jag sitter och tittar på gamla bilder.. Vilka fina minnen man har från i sommar till exempel, klart & fint väder + en båt + tobias det kan inte finnas nåt bättre. Eller dedär bilderna från fjol där före nyårsaftonen när jag och julia (min då 8åriga kusin) byggde en snögubbe vid mormor & sen sprakade med sprakastickorna i mörkret :) Man blir ju bara så glad av att tänka på allt detdär!

Haha, och idag har tobias skrivit på både österbergs dörr & på andré's dörr med tandkräm :D Inte är det ju rättvist att det bara på vår dörr ska stå "HOMO" med tandkräm som nån av de har kladdat dit.. André's kommentar var "mogeeeet" och sen flina han och österberg sa sitt vanliga uttryck som han alltid säger när han ser nåt konstigt "men saatan" å flina han också. Ska väl sen ikväll titta på Dogsoldiers om vi får den nerladdad, minns att jag & christel tittade på den för nåt år sen och att den var hemsk, den är nog den bästa skräckfilmen jag har sett iallafall för där blir man faktiskt rädd, riktigt rädd så jag hoppas vi får ner den så jag får krypa ännu lite närmare tobias när vi tittar på den sen.. Men nu ska jag återgå till mitt bildtittas men tänkte först ladda upp lite godbitar (om interneetet här tillåter vilket vi snart får se) ;)


min söta & underbara kusin 30.12'07


tobias 28.06'08
gud va ja saknar sommarn nu..



rektorn, jag & min klassföreståndare i högstadiet
den dagen jag slutade 9'an




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0