Äntligen helg !

Körde lastbil från morgonen ända till kl 12 vilket gick så himla bra! Roy tyckte att jag körde självständigt och ekonomiskt precis som man skulle göra.. Sen gick resten av skoldagen i ett hujj och plötsligt var T, jag och österberg påväg hem till korsnäs, efter att vi talat en stund med T's föräldrar skjutsade T hem mig i S60 och jag passade på att bråka lite med pappa och sa "Du borde passa på nu och gå ut och provsitta i en RIKTIG BIL när en sån för en gångs skull står på vår gård !" :D (och då menar jag inte vår peugeot..NEJ) Haha och han gick faktiskt ut för att provsitta men sen när han kom in tyckte han att det var svårt att stiga ur bilen? Kanske han börjar bli gammal frågade jag honom då och då bara flinade han.

Sen efter att T hade åkt hem igen så gick jag ut för att fota tussilagona som fanns på gården och åkte sen även med mamsen till skidspåret för att fota medans hon sprang.. Var skönt att få vara ute och röra på sig lite, blev bara lite väl våt om fötterna. Och nu sen ikväll har hon och jag suttit och tittat på Arkiv X, ätit chips och druckit öl och gin, kändes ganska konstigt att sitta och dricka en gin med henne, men hallåå jag är ju arton nu! :D Men kul var det iallafall att få tillbringa lite tid med henne också, blir ju inte så mycket sånt längre.


Liten och slö humla
(dagens bästa bild enligt mig själv..)


.. och kottar fanns det överallt i skidspåret.

Blir väl snart att gå och sova tror jag, det känns tungt i huvudet när det inte har blivit så mycket sömn den sista veckan.. Och att jag saknar T gör inte saken bättre heller, men det är ju nyttigt sägs det att vara ifrån varandra nu som då. Men att vara helt utan honom skulle jag nog inte klara av, tänk hur ska det gå när han skall in i militären liksom om han får något konstigt infall och plötsligt trivs där och inte tänker komma hem efter en vecka som han nu har planerat.. ?

Och jag glömde att nämna att vi åkte ju till Logen igår 4 pers där på kvällen och dit måste vi nog åka igen. Har aldrig varit med om bättre kundbetjäning där de kommer och frågar till bordet om man vill ha mer och så tar de ens bankkort och kommer sen tillbaka med det och ett kvitto.. (y) Känns härligt att vara arton.



Kommentarer
Postat av: Mushon

Fina bilder :)



Bra service? Hödu såde ere no uviallt i dagens läge ;D hihihihihihi ... men slut siti å drick å lag mamm din beroend åv tålide ;D

Postat av: Piisa

tacktack ! :)

janå int på na ställ tär jag ha vari hittills ha di komi ti borde å fråga om vi vila ha påfyllning å ide ;D

2009-04-24 @ 22:26:26
Postat av: Mushon

= du ha it hinda va ut så mytji ÄN ;) Men snart je ede vardagsmat :D



Härligt vedär idag!!!!!!!!

Postat av: Piisa

joo ha vari å grilla ikväld hos benny :D

2009-04-25 @ 21:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0