Brabrabrabrabra ..

Det finns inget bättre än att äta semla med smör och gurka från eget växthus. Äter inte alls bröd så ofta längre, orkar inte köpa när hälften ändå mögglar bort för att jag inte hinner äta upp allt.. Men köpte en påse med semlor igår och det ångrar jag inte det minsta.

Var ju och körde lastbil idag också, allt gick hur bra som helst och jag fick två nya körtillfällen inbokade! Ett på fredag 8-12 och ett nästa måndag 8-11, finemang + att jag talade med Roy idag och han tyckte jag skulle börja komma dit för att öva på datorn sen nästa vecka så kanske redan nästa vecka får jag skriva upp om jag har tur. Hoppashoppas! Och halkbana blir det högst troligen 8maj så bilkörkortet börjar nog kännas lite närmare nu igen.

Kommentarer
Postat av: Mushon

brum brum brum med lilla Opeln till Malax och ta med moster på en biltur :) Shopping i Vasa! Din tur att köra denna gång ;D

Postat av: Piisa

Haha vi bokar in en shoppingtur i juni tå ! ;D

2009-04-22 @ 08:45:41
Postat av: michn

he vaar it na he!!!!

kem ska betaal proina tådå?

2009-04-22 @ 16:43:44
Postat av: Mushon

pappa betalar = michn ;D HAHA! :D

Postat av: Piisa

Papp e ji ju tu som betalar ! :D

2009-04-22 @ 22:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0