D2 har blivit ett dagis !

Dagen började mindre bra med en fantastisk huvudvärk som inte vill ge med sig. Sen så gav jag en mycket enkel uppgift åt en viss person förra gången vi arbetade med kraftskidor sidan men tror ni han klarade av den? NEJ, eller jo till hälften men eftersom han var så lat och inte kunde namnge dom 100 pdf'arna med datum som han konverterade så fick jag göra det nu i efterhand.. Vilket gjorde att en hel timme åkte till det! Och T verkar inte heller vara på något solskenshumör, vilket jag förstår när alla andra dallar vi har i vår klass inte gör annat än sitter på youtube eller liknande när de igentligen ska smälla upp en onlineshop på nätet åt en hälsobutik medan han och jag arbetar för att få både kraftskidor färdig och för att göra en begravningsbyrå hemsida. Känns som om det har varit ett jävla dagis i denhär klassen hela dagen, och det är jobbigt! Att ingen av dallarna ens tar något initiativ till något utan man måste sitta och picka i dom ifall man vill att något ska hända. Det syns verkligen inte att de fyller 18 iår, mentalt är de nog fortfarande 3.

Och sen slutligen har vi bilteori idag också, YEY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0