Dagen som varit ..

Har varit och kört lastbil även idag och det gick hur bra som helst.. Fick reda på att jag antagligen får skriva upp 13 maj, alltså dagen efter sista teorilektionen och om jag då klarar det så får jag förhoppningsvis köra upp 19 maj! Hoppas verkligen att det blir så och att jag klarar det.. Har övat idag också och har 0-1 fel på frågorna och 2-3 fel på bilderna så det går ju skapligt bra iallafall, mera övning och det går som smort! Annars har väl dagen varit som vanligt, ätit supergod grillad kyckling med boilingbag ris + sås MUMS är det ända jag behöver säga och så har vi också bevisat att jag inte orkar äta mer en en halv såndär rispåse, dom är ju MEGASTORA typ. Sen så har jag också skickat in några bidrag till tidningen MEGA's "digialbum" sida så om jag kommer med så tjänar jag lite pengar, bra med lite klirr i kassan.. Har inte kollat vad jag har på kontot nu heller men på måndag kommer ju studiestödet igen så blir väl att kolla då om inte före.

Och nu ska jag väl fortsätta att spela lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0