Det rinneeeeeeeeer !

VAR KOMMER ALLT SNOR IFRÅN?! Det bara rinner och rinner och rinner och rinner vilket gör att min näsa ser ut som Rudolfs mule. Orkade bara vara dom första timmarna i skolan för det bara rann och rann.. Gick till internatet eftersom vi ändå inte gjorde något lärorikt och här har det bara fortsatt att rinna och har det inte runnit har jag nyst i ett lika hårt som när en jätte fiser! Myysigt minsann..

Ringde och frågade av bilskoleläraren idag också om jag inte liksom ska få övningsköra något denhär veckan när jag inte fick förra veckan men det visade sig att lastbilen ska på reparation denna vecka så nääääe men nästa veckas tisdag skulle jag få övningsköra. Känns som om bilkörkortet bara åker längre och längre bort när det blir såhär.. Och det konstigaste är ju att läraren ska ju skicka och säga när man får komma och köra men tydligen måste man ringa lite och pusha på dom här i Närpes för idag så lät det såhär "jaamen jo, jag kan nog tränga in dig där på tisdag nästa vecka kl 13.00 om det passar för dig?" Det är nästan så man börjar bli lite smått irriterad eftersom man måste köra alla lastbilsggr före man får köra upp med vanlig bil och det är det vanliga bilkörkortet jag vill ha före sista dagen i maj TACK (menar liksom jag har ju fyllt 18 10.4 så lite mer än en månad efter det skulle man ju nog börja vilja kanske få se nåt körkort eller ?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0